Abierta la convocatoria del Premio de Investigación APG y Caixa Galicia

Esta abierta la convocatoria del Premio de Investigación sobre Comunicación convocado por la APG y Caixa Galicia, después de la presentación del mismo que tuvo lugar el pasado mes de diciembre.
En un a cto público celebrado a las 13 horas del día 20 de diciembre de 2007, la Asociación de Periodistas de Galicia, con Caixa Galicia y el Decano de la Facultad de Comunicación de Santiago de Compostela, presentaron la convocatoria del premio de investigación sobre comunicación para 2008, dotados con un total de 15.000 euros.

La agencia EFE ofrecía la noticia con el siguiente despacho:

Caixa Galicia y APG convocan Premio de Investigación sobre Comunicación
Santiago de Compostela, 20 dic (EFE).- La Fundación Caixa Galiciay la Asociación de Periodistas de Galicia (APG) han convocado unpremio de investigación en comunicación, dotado con 9.000 euros ydos accésit de 3.000.
El director de Acción Social de la caja, José Manuel GarcíaIglesias, subrayó en la presentación de esta edición la importanciade la comunicación en la sociedad y de iniciativas como ésta, quepersiguen la renovación y la excelencia.
García Iglesias consideró importante que una sociedad cuente conbuena información, pues, en caso contrario, "le falta algo", por loque valoró la investigación en este campo y el papel de laUniversidad, presente en el acto.
La USC estuvo representada por el decano de la facultad deCiencias de la Comunicación José Miguel Túñez, quien explicó el augede la investigación en este campo y el papel que desarrollan lastres universidades gallegas.
Por su parte, el presidente de la Asociación de Periodistas deGalicia, Arturo Maneiro, apuntó que la promoción de la investigaciónes uno de los objetivos de la entidad, que persigue el debate y análisis del fenómeno comunicativo. EFE

Por su parte, la agencia Europa Press ofrecía la versión en gallego:

Caixa Galicia e a Asociación de Xornalistas premian con 9.000 euros o mellor estudio en comunicación e medio ambiente

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 20 (EUROPA PRESS) A Fundación Caixa Galicia e a Asociación de Xornalistas de Galicia premiarán con 9.000 euros a mellor investigación sobre comunicación relacionada co medio, a través dunha convocatoria que nace co obxectivo de impulsar o labor dos estudosos neste área.

En rolda de prensa, o director de Acción Social da entidade financeira, José Manuel García Iglesias, puxo en valor este premio como unha forma de avalar aos medios de comunicación, aos seus profesionais e aos seus investigadores. "A unha sociedade sen medios fáltalle algo", argumentou, e recordou que esta iniciativa se integra na liña de formación de Caixa Galicia.

O concurso, ao que se poderán presentar os orixinais ata o 31 de maio, tamén establece a entrega de dous áccesits de 3.000 euros e permite que os traballos se baseen nunha tese doutoral aínda non defendida ou con menos dun ano de vixencia. Ademais, as bases esixen que a investigación se realice con métodos propios e "faga algunha achega" a esta área de coñecemento.

Así, o presidente da Asociación de Xornalistas, Arturo Maneiro, xustificou que os traballos se centren no medio pola importancia de sensibilizar á cidadanía da necesidade de practicar un desenvolvemento sostible.

VIGOR DOS INVESTIGADORES.
Neste sentido, apuntou que Galicia é "sensible" ao debate entre desenvolvemento económico e protección ambiental. Ademais, destacou que o premio "cumpre cos obxectivos" da asociación de incentivar os debates entorno ao papel dos medios nos distintos ámbitos.

No acto tamén participou o decano da Facultade de Ciencias da Comunicación de Santiago, Miguel Túñez, que resaltou o vigor co que, ao seu xuízo, conta o sector da investigación da comunidade. Deste modo, remarcou o papel das tres universidades galegas como canalizadoras deste "fenómeno emerxente". De feito, referiuse a un congreso que reunirá a principios do ano próximo na capital de Galicia a investigadores en comunicación de toda España e para o que se presentaron máis de 500 actas.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Homenaje a Pepe Castro en Coruña

Almuerzo homenaje a Luis Rivero de Aguilar